چه عوامل مؤثر بر پیش آگهی از نفریت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه عوامل مؤثر بر پیش آگهی از نفریت

بسیاری از مردم توسط عود نفریت آزار دهنده هستند، برخی از آنها حتی نمی خواهید آن را درمان هر بیشتر. چرا این مشکل برای درمان این بیماری؟ چه عوامل پیش آگهی از آن؟

1. علائم در درمانگاه

معمولا، برای افراد مبتلا به پروتئینوری ساده و یا فقط هماچوری میکروسکوپی، پیش آگهی خوب است. برای بیمار با فشار خون مستمر، آنها یک پیش آگهی بدتر از آن دسته از افرادی که هیچ از آن. اما اگر فشار خون بالا می تواند به خوبی کنترل شده، آنها نیز می تواند پیش آگهی خوبی داشته باشد. برای بیماران مبتلا به کم خونی پایدار، در صورتی که نمی تواند بهبود یابد، پیش آگهی خوب خواهد بود نه به عنوان انتظار می رود.

2. بیماری اصلی است که از نزدیک با پیش آگهی مرتبط. اگر این بیماری است که توسط استرپتوکوک همولیتیک از جمله Amygdalitis و یا عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ناشی از، پیش آگهی خوب است، اما اگر آن را ثانویه به بیماری سیستمیک است که سخت به خلاص شدن از شر است، پیش آگهی است به خوبی به عنوان یکی از قبلی ندارد .

3. نوع پاتولوژی: بیماری مانند تغییر نفروپاتی حداقل و یا مراحل اولیه FSGS می تواند احترام، اما مزانژال پرولیفراتیو گلومرولی نفریت (MPGN) ممکن است بدتر از دو نوع. اگر اسکلروز گلومرولی وجود دارد، که پیش بینی پیش آگهی خیلی خوب نیست.

4. وضعیت عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار پیش آگهی به طور مستقیم. برای افراد مبتلا به عملکرد کلیه های آسیب دیده جدی و سطح بالا از کراتینین سرم و نیتروژن اوره، پیش آگهی بد است، اما اگر کلیه آسیب دیده است خفیف، می توان آن را با کمک درمان به موقع درمان می شود. اگر این بیماری را وارد کنید به بیماری کلیه پایان مرحله، پیش آگهی بد است.

به جز عوامل فوق، خلق و خوی، رژیم غذایی، درمان، حتی در بیمارستان شما را انتخاب کنید اختصاص داده شده به بازسازی این بیماری می باشد. اما بدون توجه به چه نوع بیماری شما رنج می برند، شما نیاز به درمان آن در زمان، که تضمین یک پیش آگهی خوب است.





:: برچسب‌ها: نفریت، پیش آگهی از نفریت، چه عوامل تاثیر پیش آگهی از نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: